Over mij

Ik startte in 2015 een webshop en ben daarnaast in de zomer van 2018 mijn andere bedrijf gestart. De webshop is inmiddels per juli 2020 verkocht, daar ik mij volledig wilde richten op
1 ding en dat is het HR advieswerk.

Al sinds 2001 werk ik bij een organisatie in de gezondheidszorg en daar werk ik momenteel nog 24 uur per week.  Al vanaf het begin heb ik op de de afdeling HR gewerkt en na het volgen van diverse opleidingen heb ik inmiddels al 10+ jaar ervaring als HR adviseur.

Het mooiste voor mij is de mogelijkheid om mensen te kunnen helpen. Als medewerker van een organisatie die vragen heeft over arbeidsvoorwaarden of een ondernemer die HR vraagstukken heeft waar hij advies bij nodig heeft, ik ga hiervan aan en ga graag gelijk aan de slag!

Het beroep van de HR professional is aan verandering onderhevig en ik ga graag met de ontwikkelingen mee. Er wordt meer online gewerkt en het is dan ook mijn missie te laten zien dat een HR professional ook op afstand, zowel op operationeel, tactisch, maar ook strategisch vlak kan meedenken met jou als de ondernemer en daarbij ook nog eens flexibel inzetbaar is!

Ik ben zelfstandig ondernemer geworden om mijn droom waar te kunnen maken: om online te kunnen werken, waar ik ook maar wil.

https://www.sylviaklinkva.nl/wp-content/uploads/2020/10/DSC_3775-1-768x513.jpg

Op Kreta wonen en werken

Kreta is mijn grote passie en mijn man en ik komen inmiddels al meer dan 20 jaar op dit mooie eiland. Als men ons vraagt wat het dan is wat ons zo aantrekt aan dit eiland, dan geven we aan dat we dit niet eens goed uit kunnen leggen. Het is alles bij elkaar namelijk, de natuur, de geuren van de kruiden, de gastvrijheid en het heerlijke klimaat. Maar ook de vrijheid, de rust en ruimte trekt ons ontzettend aan.

Meraki

De betekenis van Meraki (een Grieks woord) is; bij alles wat je doet, stop je iets van liefde, passie en creativiteit van jezelf. En de mensen in Griekenland doen dat zeker.  Ze leven, werken en doen alles vanuit datgene waar ze goed in zijn. En dat, het inzetten van mijn kwaliteiten en doen waar ik goed in ben, doe ik dan ook graag!

HR expertise

Wat mijn werk betreft ben ik altijd leergierig en onderzoekend van aard geweest.
Ik zoek graag zaken uit en ga door tot ik het antwoord gevonden heb. Ik leer en ontwikkel mij zelf graag en besteed dan ook graag tijd aan het leren van nieuwe tools of HR onderwerpen.

Mijn hands-on mentaliteit maakt dat ik enthousiast aan de slag ga met als doel een goed resultaat en dat door succesvol samen te werken met mijn klanten.

Woorden die bij mij passen zijn: verbinding, onderzoeken, resultaat gericht, creativiteit en samenwerken!

Ik werk graag samen met ondernemers om het kapitaal (hun medewerkers) optimaal in te kunnen zetten en van hen tevreden werknemers te maken. Dit zodat het HR beleid
op de juiste wijze wordt toegepast, de ondernemer wordt ontzorgd en zo meer tijd kan besteden aan de core-business.

Dus ben jij die ondernemer wiens bedrijf groeit, die werkzaamheden op HR gebied
graag bij een expert wil neerleggen of zit je met HR vraagstukken waar je geen
antwoord op hebt?

Stuur dan een berichtje via info@sylviaklinkva.nl of via het contactformulier 

Chat openen